SMM & Friends

 Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկն է ամբողջ աշխարհում: Յուրաքանչյուր հաջողված բիզնեսի հիմքում ընկած է սոցիալական մեդիա հարթակների գործիքների և տեխնիկաների արդյունավետ կիրառումը:

Սոցիալական մեդիա հարթակներում պրոդուկտի որակյալ կոնտենտ ստանալու և այն հաճախորդներին որակապես ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է տիրապետել բոլոր մասնագիտական հմտություններին, որոնք կապված են SMM-ին: Հենց այս պատճառով մշակվել է SMM & Friends ծրագիրը, որն ամբողջական փաթեթ է և իր մեջ ներառում է Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ + copywriting  + սոց. մեդիա վիզուալների ստեղծում + ֆոտոնկարահանում։

Մասնակցելով Quick Start-ի այս ծրագրին, Դուք ոչ միայն կտիրապետեք Սոց. Մեդիա մարքեթինգի հետ կապված բոլոր գործիքներին, այլ նաև կկարողանաք մտածել և գործել որպես իրական SMM մասնագետ, ով ինֆորմաված է և տիրապետում է այն բոլոր տեխնիկաներին, որոնց միջոցով կդառնաք ցանկացած ընկերության կողմից փնտրվող SMM մասնագետը:

Ծրագրի հիմնական նպատակը Սոց. Մեդիա մարքեթինգի մենեջերներ պատրաստելն է, ովքեր լիակատար կտիրապետեն մասնագիտությանը և հանդես կգան որպես ոլորտի առաջատարներ:

icon7-1 Ու՞մ համար է ծրագիրը

Բոլոր նրանց համար, ովքեր սիրում են թվային աշխարհը և ցանկություն ունեն մասնագիտանալ  Սոց. Մեդիա մարքեթինգի ոլորտում և լինել պահանջված մասնագետ:

icon6-1Ծրագրի հիմնական փուլերն են`

  1. Ծրագրի իրականացում

SMM (16 ժամ)

  •  Ի՞նչ է SMM-ը. հիմնական հասկացություններ
  • Ինչպե՞ս պետք է զարգանա SMM մասնագետը
  • Լսարանի հետ աշխատանք
  • Մեսսենջեր-մարկետինգ. չատբոտերի ստեղծում, մասշտաբային նամագրություն, ավտոմատացված նամակագրություն
  • Influencer-մարքեթինգ. ճիշտ ընտրություն և հաղորդակցություն բլոգերների հետ
  • Թիրախավորված գովազդ. սոց.հարթակների միջոցով գրավել հետևորդների ուշադրությունը
  •  Սոց հարթակների համար վիզուալների դասավորվածության սկզբունքները
  •  Ինչպես գրել սոց.ցանցերի հրապարաոկումների տեքստեր
  • SMM ռազմավարության մշակում
  • Սոց. հարթակների ֆունկցիոնալությունը. կարգավորումներ, էջերի ավտոմատացում և կարգավորումներ

Սոց. հարթակների վիզուալների ստեղծում (6 ժամ)

  • IG որպես վիզուալ պլատֆորմ
  • Ինստագարմ պրոֆայլների անդրադարձ
  • Ինստագրամյան էջերի ոճերի ստեղծում
  • Հեռախոսով գեղեցիկ նկարների ստեղծում, լույսի հետ աշխատանք և հետաքրքրիր լուծումներ
  • Editing․ վիդեո և ֆոտո հավելվածներ, ֆիլտրերի ճիշտ ընտրություն
  • Հրապարակումների հաճախականության և քանակի ճիշտ ընտրություն
  • Story-ների ստեղծում՝ հավելվածներ և գործիքներ

Copywriting (6 ժամ)

  • Ի՞նչ է copywriting-ը, ո՞վ է copywriter-ը
  • Copywriting տերմինների բառարան 
  • Ի՞նչ է տեքստի տոնը (tone of voice)-ը և ինչպե՞ս այլ բրենդներից տարբերվել դրա միջոցով (օրինակներ, որոնց կհաջորդի առաջադրանք՝ տեղում և feedback դասընթացավարի կողմից)
  • Copywriting-ը՝ Ֆեյսբուքի համար
  • Copywriting-ը՝ Ինստագրամի համար 
  • Ուրիշ որտե՞ղ է անհրաժեշտ copywriting-ը (կայքեր, վաճառող էջեր, իմեյլներ, գովազդային հոլովակներ և այլն)

Ֆոտոնկարահանում (2 ժամ)

  • Նկարահանման հիմնական սկզբունքներ
  • Կադրերի ճիշտ ընտրություն՝ կախված պրոդուկտի քանակից և տեսակից
  • Ոսկե հատումը մշակույթի և բնության, կադրի մեջ

Ծրագրի մանրամասն նկարագիրը

  1. Որակավորման շնորհում
  2. CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն
  3. Կապ գործատուների հետ (* Ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար):

Հիմնական արդյունքներ՝

  • Հաճախորդների հետ ճիշտ աշխատանք
  • Գրավիչ բովանդակության ստեղծում՝ տեքստային և վիզուալ
  • Գովազդների ստեղծում և ղեկավարում
  • Facebook, Instagram, instagram IG  հարթակների տիրապետում
  • Ֆոտոնկարահանման հիմնական սկզբունքների տիրապետում
  • Բազմաթիվ գործիքների, հավելվածների իմացություն, որոնք կօգնեն պրոֆեսիոնալ և ճշգրիտ համակարգել աշխատանքը:

icon3-1 Ժամանակացույց

Մեկնարկ՝ ապրիլի 20

Շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ

Երեքշաթի՝ 19:00-21:00, շաբաթ՝ 15:00-17:00

Ընդհանուր տևողությունը՝ 30 ժամ

icon4-1 Ձեր ներդրումը

89.000 ՀՀ դրամ (ներառյալ հարկեր)

icon1-1 Դասընթացավարներ

Ագաթա Կարապետյան
Թվային մարքեթինգի և Սոց. մեդիա մարքեթինգի մասնագետ

Ագաթան թվային մարքեթինգի և սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ոլորտում ունի 7+ տարվա աշխատանքային փորձ: Ներկայումս հանդիսանում է Promo PR ընկերության գործադիր տնօրենը: Համագործակցում է տարբեր ոլորտների բրենդերի հետ, ինչպիսիք են ռեստորանային, նորաձևության, մարքեթինգային և այլ:

Ագաթան աշխատել է հետևյալ ընկերություններում.

  • “BitKong” (Թվային մարքեթինգի և օնլայն աջակցման մասնագետ)
  • «Ավանտա» նորարարական բժշկության կենտրոն (SMM մասնագետ)
  • «Սիմփլ Սոլյուշնս» (SMM couch)
  • «Սեգաֆրեդո» (Թվային մարքեթինգի մասնագետ)
  • «Ռուժ» (SMM մասնագետ)

Նա սերտիֆիկացված է մարքեթինգային մի շարք ուղղություններով:
Մարքեթինգային ծրագրեր իրականցնում  է ինչպես Երևանում, այնպես էլ՝ Մոսկվայում:

Շուշան Ստեփանյան
Բլոգեր, ֆիլմ ռեժիսոր

Շուշանն ավելի քան 7 տարի է, ինչ ֆոտո և վիդեոնկարահանմամբ է զբաղվում։ Մասնակցել է VIDCON 10 կոնֆերանսին, որպես ստեղծող։ Նկարահանել է 2 տեսանյութ, որոնք ունեցել են 5 միլիոն+ դիտումների քանակ։

Աննա Արիա Հարությունյան
PicsArt ընկերության  Lifecycle մարքեթինիգի գլխավոր մենեջեր

Աննան սերտեֆիկացված Inbound Marketing-ի մասնագետ է և brand storyteller: Ավելի քան 7 տարվա փորձ ունի կոնտենտի ստեղծման և թվային մարքեթինգի ոլորտներում: Նա աշխատել է բավականին մեծ քանակությամբ թե՛ տեխնիկական, թե՛ ոչ տեխնիկական պրոդուկտների հետ այնպիսի ըկերություններում, ինչպիսիք են՝ Margarian Law Firm, AppearMe, Inapptics, Symbolium, TruePublic, SFL և այլն: Իրականացրել է TruePublic-ի թվային մարքեթինգը ու կոնտենտի ստեողծումը և SFL-ի գործատուի բրենդավորոումը /brand storytelling-ը:

Սուրեն Մանվելյան
լուսանկարիչ

Սուրեն Մանվելյանը ավելի քան 16 տարի զբաղվում է լուսանկարչությամբ։ Նրա ստեղծած ֆոտո պրոյեկտները լայն տարածում ունեն և հայտնի են ինչպես հայաստանյան, այնպես էլ համաշխարհային ամսագրերում։
Նրա հանրահայտ “Your beautiful eyes” պրոյեկտը տարածվել է National Geographic, Yahoo!, Die Zeit, The Sun, Daily Mail, The Independent, Telegraph, La Republica,  Liberation, Guardian, Wired, Huffington Post, Wedemain, The Shortlist, DT Magazine, MAXIM-ի կողմից։ Նաև BBC Իսպանիա, BBC Բրազիլիա, WNYC, Gizmondo և այլ աշխարհահռչակ լրատվամիջոցների կողմից։

Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

  Լեզու

Հայերեն (նյութեր, տերմիններ՝ անգլերեն)