Customer Analytics

icon8-1Հաճախորդներին հետաքրքրող ապրանքներ  և  ծառայություններ ստեղծելու և առաջարկելու համար, ընկերությունները նախ պետք է հասկանան, թե ով է իրենց լսարանը: Ի՞նչ են իրականում ցանկանում և ինչի՞ կարիք ունեն իրենց հաճախորդները։

Այս ծրագրի ընթացքում  Դուք կուսումնասիրեք մի քանի արդյունավետ տեխնոլոգիաներ, որոնք  կարող եք օգտագործել Ձեր հաճախորդների վերաբերմունքը և վարքագիծը վերլուծելու նպատակով: Դուք կսովորեք, թե ինչպես օգտագործել հստակ գործիքներ և տեխնիկաներ՝ հաճախորդի վարքագծային թրենդների հետ համահունչ լինելու համար։ Կկարողանաք հասկանալ, թե ինչն է դրդում հաճախորդներին  դառնալ հավատարիմ և կտիրապետեք  Ձեր հաճախորդներին սեգմենտավորելու տեխնիկաներին` բիզնեսի գործունեության բարելավման նպատակով։

Ծրագրում ընդգրկված են  այն պահանջված գործիքները, որոնք կազմակերպությունների մեծ մասը ցանկանում են ունենալ, որպեսզի կարողանան զարգացնել բիզնեսը և լինեն մրցունակ ներկայիս փոփոխվող բիզնես միջավայրում։

icon7-1Ում համար է նախատեսված ծրագիրը

Ծրագիրը նախատեսված է բոլոր նրանց համար, ովքեր հետաքրքրված են  Տվյալների վրա հիմնված (Data-Driven) բիզնես որոշումների կայացմամբ, որոնք ելնում են հաճախորդի վարքագծից։ Ինչպես նաև, այս ծրագիրը նախատեսված է տվյալների վերլուծաբանների համար: Այն կօգնի վերլուծության տարածված գործիքների միջոցով (SQL, Tableau և այլն) հասկանալ, թե ինչպե՞ս հաճախորդների մասին ինֆորմացիան օգտագործել ի օգուտ բիզնեսի։

icon6-1 Ծրագրի հիմնական թեմաներն են՝

1. Ի՞նչ է տվյալների վերլուծությունը և ինչու՞ բիզնեսը ունի դրա կարիքը

  • Հաճախորդների վերլուծություն
  • Արտադրանքի վերլուծություն
  • Վերլուծությունը մարքեթինգում

2. Արդյունավետ հաշվետվություններ (reporting)

  • MS Excel Power Query editor-ի ներկայացում
  • Հաշվետվությությունների ավտոմատացում․ գործնական օրինակներ

3. Ինչպե՞ս սահմանել և հաշվել բիզնեսի KPI-ները (Key Performance Indicators)

  • SQL-ի ներկայացում
  • Գործնական օրինակներ

4. Business Intelligence (BI)

  • Tableau-ի ներկայացում
  • Տվյալների վիզուալացում: Tableau ինտերակտիվ Dashboard-ի ստեղծում և հրապարակում

5. Ավարտական նախագծերի ներկայացում և քննարկում

Ծրագրի մանրամասն նկարագիրը

icon5-1 Հիմնական արդյունքներ

Ծրագրի ավարտին մասնակիցները կիմանան, թե ինչպես վերլուծել հաճախորդների տվյալները և օգտագործել  դրանք բիզնեսի համար լավագույն արդյունքներ գրանցելու նպատակով։

Նրանք կկարողանան․

1.  հասկանալ, թե ինչպես օգտագործել հաճախորդի տվյալները փաստերի վրա հիմնված որոշումներ կայացնելու համար,
2. օպտիմիզացնել և ավտոմատացնել հաշվետվությունները MS Excel Power Query-ի միջոցով,
3. սահմանել բիզնեսի KPI- ներ և հաշվարկել դրանք SQL-ի միջոցով,
4. ստեղծել բիզնեսի դինամիկ Dashboard-ներ`օգտագործելով TABLEAU-ն։

Նախնական պահանջներ

  • Անգլերենի իմացություն՝ նյութերը, տերմինները հասկանալու նպատակով
  • MS Excel  տարրական մակարդակի իմացություն
  • Վիճակագրության տարրական իմացություն
  • Համակարգիչ/notebook (MS Excel 2016 (ցանկալի է) ծրագրի առկայությամբ)

Ժամանակացույց

Մեկնարկ՝ Փետրվարի 10

26 ժամ՝ շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ

Չորեքշաբթի (19:15-21:15), Շաբաթ (13:30-15:30)

icon4-1 Ձեր ներդրումը

67000 ՀՀ դրամ (ներառյալ հարկերը)

icon1-1 Դասընթացավար

Լիլիթ Սիմոնյան (MBA)  https://www.linkedin.com/in/lilit-simonyan-mba-28881166/

Լիլիթը ունի ավելի քան 5 տարվա աշխատանքային փորձ Տվյալների Վերլուծության (Data Analytics) ոլորտում։ Աշխատել է այնպիսի ընկերություններում, ինչպիսիք են՝ PicsArt, AUA, IDBank, Imagenomic և այլն։ Ներկայումս աշխատում է ServiceTitan Armenia-ում՝ որպես Sr. Product Intelligence Analyst։

Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

  Լեզու

Հայերեն (նյութեր, տերմիններ՝ անգլերեն)