Սոց. մեդիա մարքեթինգի մասնագետի պատրաստում

 Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկն է ամբողջ աշխարհում: Յուրաքանչյուր հաջողված բիզնեսի հիմքում ընկած է սոցիալական մեդիա հարթակների գործիքների և տեխնիկաների արդյունավետ կիրառումը:

Մասնակցելով Quick Start-ի այս ծրագրին, Դուք ոչ միայն կտիրապետեք Սոց. Մեդիա մարքեթինգի գործիքներին, այլ նաև կկարողանաք մտածել և գործել որպես իրական SMM մասնագետ: Դուք կկարողանաք ճիշտ գնահատել Ձեր հաճախորդի կարիքները և ձեռք կբերեք վստահություն սեփական ունակությունների նկատմամբ:

Ծրագրի հիմնական նպատակը Սոց. Մեդիա մարքեթինգի մենեջերներ պատրաստելն է, ովքեր լիակատար կտիրապետեն մասնագիտությանը և հանդես կգան որպես ոլորտի առաջատարներ:

icon7-1 Ու՞մ համար է ծրագիրը

Բոլոր նրանց համար, ովքեր սիրում են թվային աշխարհը և ցանկություն ունեն սովորել այս մասնագիտությունը ու աշխատել Սոց. Մեդիա մարքեթինգի ոլորտում:

icon6-1Ծրագրի հիմնական փուլերն են`

  1. Ծրագրի իրականացում
  • Ամեն ինչ մարքեթինգի մասին
  • Մարքեթինգ և SMM case-երի ուսումնասիրություն
  • Ինչպես ստեղծել գրավիչ բովանդակություն
  • Facebook Marketing
  • Instagram Marketng
  • Այլ սոցիալական հարթակներ
  • Ads Manager
  • SMM ռազմավարություն
  1. Որակավորման շնորհում
  2. CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն
  3. Կապ գործատուների հետ (* Ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար):

Հիմնական արդյունքներ՝

  • Հաճախորդների հետ ճիշտ աշխատանք
  • Գրավիչ բովանդակության ստեղծում
  • Գովազդների ստեղծում և ղեկավարում
  • Facebook, Instagram, google tools , youtube, Linkedin, Tripadvisor հարթակների տիրապետում
  • Բազմաթիվ գործիքների իմացություն, որոնք կօգնեն պրոֆեսիոնալ և ճշգրիտ համակարգել աշխատանքը:

icon3-1 Ժամանակացույց

Մեկնարկ՝ օգոստոսի 24

18 ժամ՝ շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ

Երկուշաբթի, ուրբաթ՝ 19:00-21:00,

icon4-1 Ձեր ներդրումը

67.000 ՀՀ դրամ (ներառյալ հարկեր)

icon1-1 Դասընթացավար

Ագաթա Կարապետյան
Թվային մարքեթինգի և Սոց. մեդիա մարքեթինգի մասնագետ

Ագաթան թվային մարքեթինգի և սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ոլորտում ունի 7+ տարվա աշխատանքային փորձ: Ներկայումս հանդիսանում է Promo PR ընկերության գործադիր տնօրենը: Ագաթան ստանում է մագիստրոսի աստիճան՝ Փենսիլվանիայի Wharton համալսարանում:

Նա սերտիֆիկացված է հետևյալ ուղղություններով.

  • Google adwords
  • Google Analytics Individual
  • Hootsuite Social Marketing
  • Hubspot Content Marketing
  • Hubspot Inbound

Ագաթան աշխատել է հետևյալ ընկերություններում.

  • “BitKong” (Թվային մարքեթինգի և օնլայն աջակցման մասնագետ)
  • «Ավանտա» նորարարական բժշկության կենտրոն (SMM մասնագետ)
  • «Սիմփլ Սոլյուշնս» (SMM couch)
  • «Սեգաֆրեդո» (Թվային մարքեթինգի մասնագետ)
  • «Ռուժ» (SMM մասնագետ)

Մարքեթինգային ծրագրեր նա իրականցնում  է ինչպես Երևանում, այնպես էլ՝ Մոսկվայում:

Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

  Լեզու

Հայերեն (նյութեր, տերմիններ՝ անգլերեն)