Սոց. մեդիա մարքեթինգի (SMM) մասնագետի պատրաստում

 Ներկայումս Սոցիալական մեդիա մարքեթինգի (SMM) մասնագետները ունեն մեծ պահանջարկ աշխատաշուկայում.  դժվար է պատկերացնել որևէ ընկերություն, որը չի կիրառում Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը (SMM)  և դրա գործիքները:

Եթե Դուք ևս ցանկանում եք.

  • սկսել Ձեր կարիերան որպես SMM մասնագետ,
  • զարգացնել Ձեր SMM հմտությունները,
  • ստեղծել և առաջխաղացնել Ձեր ընկերության պաշտոնական էջերը սոցիալական մեդիայի հիմնական հարթակներում (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, YouTube),

ապա այս ծրագիրը հենց Ձեզ համար է: Գործնական և ինտերակտիվ ուսուցման մոտեցումների շնորհիվ ծրագիրը կօգնի Ձեզ սկսել 0-ից և հասնել պրոֆեսիոնալ մակարդակի: Ծրագրի շնորհիվ Դուք կկարողանաք մշակել, կառավարել և օպտիմիզացնել արդյունավետ SMM ստրատեգիաներ՝ ցանկացած ընկերության համար:

Ծրագիրը արդյունավետ կերպով համակցում է տեսությունն ու պրակտիկան՝ մոտիվացնելով մասնակիցներին սովորել գործիքներ, տեխնիկաներ և կիրառել դրանք գործնականում:

icon7-1 Ու՞մ համար է ծրագիրը

  • Անձանց, ովքեր ցանկանում են սկսել իրենց կարիերան որպես SMM մասնագետներ
  • Սկսնակ SMM մասնագետների, ովքեր ցանկանում են զարգացնել իրենց հմտությունները
  • Երիտասարդ ձեռներեցների, ովքեր ցանկանում են առաջխաղացնել իրենց բիզնեսը սոցիալական կայքերում
  • Բոլոր նրանց, ովքեր հետաքրքրված են SMM-ով և ցանկանում եմ տիրապետել SMM արդյունավետ գործիքներին

icon6-1Ծրագրի հիմնական փուլերն են`

  1. Ներկայացման դաս
  2. SMM ստրատեգիա և գործողությունների պլան
  3. SMM-ը Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest սոցիալական կայքերում
  4. Կոնտենտի ստեղծումը սոցիալական մեդիայում
  5. Գործնական նախագծի իրականացում
  6. Որակավորման շնորհում
  7. CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն և կապ գործատուների հետ (* Ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար):

Յուրաքանչյուր հանդիպումը ներառում է հաջողված օրինակների ինտերակտիվ քննարկումներ և գործնական աշխատանքներ:

Հիմնական արդյունքներ՝

  • Հասկանալ SMM-ի կարևորությունը և սոցիալական մեդիայի տարբեր հարթակների առանձնահատկությունները
  • Տիրապետել SMM կարևորագույն տերմիններին և գործիքներին
  • Կառուցել SMM ստրատեգիա և սահմանել հիմնական բիզնես նպատակները
  • Կարողանալ ընտրել տվյալ բիզնեսին համապատասխան հարթակները
  • Հասկանալ և կիրառել հիմնական սոցիալական կայքերի (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Twitter) գաղտնիքներն ու առանձնահատկությունները
  • Տիրապետել կոնտենտի մշակման և բլոգգինգի հիմնական դրույթներին (ի՞նչ անել և ի՞նչ չանել). ինչ և երբ հրապարակել յուրաքանչյուր սոցիալական մեդիայում
  • Կարողանալ չափել սոցիալական մեդիայում գործունեության արդյունքները (ROI)
  • Գործնականում մշակել, պլանավորել, իրականացնել և չափել SMM ստրատեգիա

icon3-1 Տևողություն

14 ժամ՝ շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ

 Օրացույց

Մեկնարկ՝ հունվարի 15

Երեքշաբթի` 19:15-21:15

 Շաբաթ` 11:00-13:00

 

icon4-1 Ձեր ներդրումը

43,000 ՀՀ դրամ
(ներառյալ հարկեր)

icon1-1 Դասընթացավար

Հայկուհի Թանգյան

VOLO ընկերություն

Հայկուհին Inbound մարքեթինգի և վաճառքների հավաստագրված մասնագետ է՝ թվային մարքեթինգի, կոնտենտի կառավարման և SMM փորձով:

Լինելով  AEGEE-Երևան / «Երևանի եվրոպական ուսանողների ֆորում» փոխնախագահը և Հասարակայնության հետ կապերի կոմիտեի ղեկավարը, Հայկուհին կազմակերպել է ավելի քան 20 տեղական և միջազգային թրեյնինգային, փորձի փոխանակման ծրագրեր և կոնֆերանսներ:

Ներկայումս Հայկուհին աշխատում է VOLO առաջատար IT ընկերությունում՝ որպես բիզնեսի զարգացման և մարքեթինգի մենեջեր և “Why Armenia” նախաձեռնության մարքեթինգի մենեջեր:

Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

  Լեզու

Հայերեն (նյութեր, տերմիններ՝ անգլերեն)

Ծրագրի ամբողջական նկարագիրը բեռնել այստեղից՝

icon13-1