Մերչենդայզինգ և արագ սպառվող ապրանքների առաջխաղացում

icon8-1Առևտրային (Trade) մարքեթինգում ամենակարևոր էլեմենտը համարվում է ստրատեգիան. շուկայում «խաղալու» կամ էլ դրսևորվելու հիմնական կանոնների ու սկզբունքների մշակումը, երկարաժամկետ և կարճաժամկետ պլանավորումը: 

Վաճառքի ծավալը, եկամտաբերությունն և հաճախորդների ավելացումն ապահովելու համար առաջնային գործոններ են հանդիսանում ՝ ապրանքների ճիշտ առաջխաղացումն ու դասավորվածությունը վաճառակետերում, ինչպես նաև 5A երի ռազմավարությունը:

icon7-1Ծրագրի հիմնական նպատակն է մասնակիցներին փոխանցել մերչենդայզինգի և արագ սպառվող ապրանքների առաջխաղացման արդի մոտեցումները, որոնք կիրառելու դեպքում, կկարողանան ընկերություններում ապահովել մարքեթինգային նոր լուծումներ և այդպիսով կմեծացնեն վաճառքի ծավալները:

icon14.1 Ծրագրի հիմնական թեմաները

  • Արագ սպառվող ապրանքների շուկան, դրա առանձնահատկությունները, «շուկայում խաղալու» հիմնական ռազմավարությունը
  • Շուկայում արագ սպառվող ապրանքների առաջխաղացումը
  • 5A -երի ռազմավարությունը առևտրային մարքեթինգում, դրա իրավիճակային կիրառությունը
  • Ապրանքների  դասավորության առանձնահատկությունները և դրանց ազդեցությունը վաճառքի ծավալների վրա
  • Մերչենդայզինգի հիմնական կանոնները, ապրանքների ճիշտ դասավորության միջոցով վաճառքի ծավալների խթանումը և նոր թիրախային խմբերի ներգրավումը
  • Ապրանքների վաճառքների խթանումը գովազդային նյութերի միջոցով, դրանց ճիշտ կիրառությունը

icon5-1Ծրագրի հիմնական արդյունքները

Ծրագրի ավարտին մասնակիցները կկարողանան ընկերության համար ապահովել բարձր եկամուտներ, ավելի շատ վաճառք և հավատարիմ հաճախորդներ:

icon3-1Տևողություն

20 ժամ

icon4-1 Ձեր ներդրումը

57,000 դրամ (ներառյալ հարկերը)

icon1-1Դասընթացավար

Մանյա Սարգսյան 

Մանյան ունի ավելի քան 13 տարվա փորձ մարքեթինգում, 7 տարվա փորձ առևտրային մարքեթինգում և արագ սպառվող ապրանքների շուկայում: Իր փորձառության շնորհիվ ղեկավարել է մարքեթինգային բաժնի ստրատեգիաներ մի շարք առաջատար ընկերություններում:

Ունի KPI- ների և կատարողականի վերլուծության, L&T խանութների ռազմավարության մշակման  և զարգացման մեծ փորձառնություն: Ներկայումս հանդիսանում է  “One Market Data” ընկերության մարքեթինգ կոորդինատորը: Աշխատել է «Ասողիկ» ընկերությունոմ, որպես կոմերցիոն տնօրեն, ինչպես նաև այնպիսի ընկերություններում, ինչպիսիք են՝ “Coca-Cola HBC Armenia”, ”Homeland” և այլն:

 Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

 Լեզու

Հայերեն, տերմիններ՝ անգլերեն