Թվային մարքեթինգի (Digital Marketing) մասնագետի պատրաստում

icon8-1 Մեր օրերում դժվար է պատկերացնել ինչ-որ ընկերություն, որը չի օգտագործում թվային մարքեթինգի գործիքները և հնարավորությունները: Շատ ընկերություններ ամբողջովին կամ մասամբ իրականացնում են իրենց բիզնեսը թվային հարթակում, մյուսներն էլ օգտագործում են առցանց հարթակը, որպես գովազդի և վաճառքի արդյունավետ միջոց: Թվային մարքեթինգը դարձել է մերօրյա ամենաարդյունավետ մարքեթինգային տեսակը: Այդ իսկ պատճառով, շուկայում կա թվային մարքեթինգի (digital marketing) մասնագետների  մեծ պահաջարկ:

Quick Start նախագծի «Թվային մարքեթինգի մասնագետի պատրաստում» ծրագրի շրջանակներում կիրականացվեն գործնական առաջադրանքներ ու նախագծեր և  ծրագրի ավարտին  մասնակիցները կտիրապետեն մասնագիտական հիմնական գործիքներին և ունակություններին:
Ծրագիրը նախատեսված է սկսնակների համար, ովքեր ցանկանում են ձեռք բերել համապատասխան գիտելիքներ, հմտություններ և աշխատել որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ:

icon7-1 Ծրագրի հիմնական նպատակն է պատրաստել որակավորված մասնագետներ, ովքեր ծրագրից անմիջապես հետո պատրաստ կլինեն աշխատել որպես Թվային Մարքեթինգի մասնագետ: 

 icon6-1 Ծրագրի հիմնական փուլերն են`

1.Դասընթացի իրականացում 

  • Lets go Digital
  • Facebook and Instagram
  • Youtube
  • Master in Google
  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • SEO
  • Messengers
  • Email Marketing

ծրագրի մանրամասն նկարագրություն

2. Ավարտական գործնական նախագծի իրականացում

3. Որակավորման շնորհում

4. CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն

 5. Կապ գործատուների հետ (* Ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար)

icon5-1  Հիմնական արդյունքներ

Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կիմանան՝

  1. Ինչի՞ց սկսել թվային մարքեթինգը
  2. Ինչպե՞ս օգտագործել կայքը՝ վաճառքների աճի նպատակով
  3. Ինչպե՞ս և ինչո՞ւ կիրառել Google Analytics-ը
  4. Ինչպիսի՞ սոց. կայքեր կան և ինչպե՞ս կիրառել դրանք
  5. Email մարքեթինգի ո՞ր գործիքից օգտվել
  6. Ինչպե՞ս օգտվել Google AdWords-ից
  7. Ինչպե՞ս աշխատել որոնողական համակարգերի հետ
  8. Ինչպե՞ս չափել թվային մարքեթինգի արդյունավետությունը
  9. Ինչպե՞ս կառավարել թվային մարքեթինգի ամբողջ գործընթացը

icon3-1 Տևողություն

30 ժամ՝  շաբաթական 2 անգամ, 2-ական ժամ

 Օրեր

Մեկնարկ՝ Հոկտեմբերի 12

Օրեր՝ երկուշաբթի, հինգշաբթի (19:00-21:00)

 

icon4-1 Ձեր ներդրումը

87,000 ՀՀ դրամ (ներառյալ հարկեր)

icon1-1 Դասընթացավարներ

Ագաթա Կարապետյան
Թվային մարքեթինգի և Սոց. մեդիա մարքեթինգի մասնագետ

Ագաթան թվային մարքեթինգի և սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ոլորտում ունի 7+ տարվա աշխատանքային փորձ: Ներկայումս հանդիսանում է Promo PR ընկերության գործադիր տնօրենը: Ագաթան ստանում է մագիստրոսի աստիճան՝ Փենսիլվանիայի Wharton համալսարանում:

Նա սերտիֆիկացված է հետևյալ ուղղություններով.

  • Google adwords
  • Google Analytics Individual
  • Hootsuite Social Marketing
  • Hubspot Content Marketing
  • Hubspot Inbound

Ագաթան աշխատել է հետևյալ ընկերություններում.

  • “BitKong” (Թվային մարքեթինգի և օնլայն աջակցման մասնագետ)
  • «Ավանտա» նորարարական բժշկության կենտրոն (SMM մասնագետ)
  • «Սիմփլ Սոլյուշնս» (SMM couch)
  • «Սեգաֆրեդո» (Թվային մարքեթինգի մասնագետ)
  • «Ռուժ» (SMM մասնագետ)

Մարքեթինգային ծրագրեր նա իրականցնում  է ինչպես Երևանում, այնպես էլ՝ Մոսկվայում:

Հակոբ Դավոյան
Թվային մարքեթինգի մասնագետ

Հակոբը թվային մարքեթինգի մասնագետ է, ով նույնպես ունի տարիների փորձ այս ոլորտում:

Աշխատել է՝

  • IT Home,
  • Capital Gold Art
  • Quartz
  • SPG Sport
  • FaceCaseOriginal

Որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ ներառված է եղել նաև տարբեր հեռահար (outsource) նախագծերում:

 Մասնակիցների քանակ

10-15

 Լեզու

Հայերեն, տերմիններ, նյութեր` անգլերեն